Winkelwagen
0 producten | € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Klachten

Wij doen er alles aan om de bestellingen en de communicatie daarover goed te laten verlopen. Heb je toch een gegronde klacht, dan willen wij deze graag behandelen. Wij verzoeken je vriendelijk om de betreffende klacht via onderstaand formulier of per e-mail aan de klantenservice door te geven. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht, ontvang je van ons een bevestiging.Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk (waar Ben Boxspring bij is aangesloten). Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.


Klachtenformulier

* Verplichte velden