Winkelwagen
0 producten | € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Verzendinformatie


Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarin je bestelt. We versturen je pakket voor € 4,95 in Nederland en € 5,95 in België. De verzendkosten voor boxsprings bedragen voor beide landen € 40,00 (m.u.v. de waddeneilanden). Deze worden door een ander koeriersbedrijf op afspraak bij u thuis gebracht. Bestellingen boven € 999,- worden gratis verzonden. Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten altijd weergegeven.Je kunt er natuurlijk ook altijd voor kiezen om het product zelf af te halen.


Wat is de levertijd?

De levertijd staat per product vermeld op de website. Over het algemeen geldt een levertijd van 1 tot 3 werkdagen voor pakketpost en 3 tot 4 weken voor de levering van je boxspring. Snel een boxspring nodig? Informeer in dat geval bij klantenservice welke boxsprings we nu op voorraad hebben.


Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ongeveer 36 uur na bestelling kun je de bestelling online traceren. Helaas kan er geen schatting worden gegeven van het exacte levertijdstip. Wel kun je zien of het pakketje naar je onderweg is! Je krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. Tevens kun je in deze mail kiezen voor een afwijkende verzenddatum. Hieronder vind je een verklaring van verzendstatussen:

  • Overslag = Uw bestelling is voor de eerste keer gescand door GLS.
  • Aankomst = Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
  • Bestel = De chauffeur heeft de bestelling gescand en heeft deze voor aflevering ingeladen
  • Aflevering = De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
  • Terug uit bestelling = Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
  • N. in bestelling = Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.

  • Uitzonderingen: postpakketten (PostNL), boxsprings (eigen chauffeurs) en meubelen (eigen chauffeurs) kunnen niet online worden getraceerd.